CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 20, 2011

Virtual Keyboard Dan EvoMouse Alat PC Yang Tercanggih Pada Abad Ini


Pada zaman sekarang ni tiada apa yang mustahil untuk manusia rekakan sesuatu benda. Tak lama lagi kita akan menggunakan Virtual Keyboard dan Evomouse. Virtual keyboard ni kita cuma sentuh menggunakan jari  kita saja  contohnya seperti gambar di bawah ni. Tak payah lagi keyboard yang besar dan berat tu huhu.. Virtual keyboard ni terdiri dari sokongan bluetooth dan sambungan USB.
bluetooth-laser-virtual-keyboard


Smart kan? Tak sabar rasa nak memilikinya satu! ^_^
Tekan saja atas meja untuk menaip 

Evomouse pulak adalah gantian kepada optical mouse yang sedia ada sekarang dan ciri-ciri nya lebih canggih contohnya cuma letakkan sensor tu didepan anda cuma gerakkan jari anda di atas meja.Evomouse ni cuma memerlukan ruang yang kecil sahaja jadi tak payah risau la jikalau ruang anda sempit.


Very simple dan mudah.Tapi
yang tak berapa nak suka design dia anjing kenapa tak buat tikus je ek? 

Dengar cerita dalam tahun ni 2 alat yang canggih ini akan dijual serata dunia tak sabar rasanya.
Duit pun mesti mau sabar ok :P

2 comments:

  1. wow ! bestnye,,menarik !!nak..nak..hehe

    ReplyDelete
  2. Nak jugak! tapi malangnya takdak lagi.. huk huk..

    ReplyDelete