CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 17, 2011

Lepas Mandi Wax Pulak..

Pada cuti sekolah ni tak tau nak buat ape so aku pun dengan takdak kerjanyer mencuci la kereta (walaupun pada musim hujan yang tidak menentu sekarang ni hehe) Kalau nak ikutkan aku Waxing ni sehari selepas cuci kereta kerana tak sempat dah nak maghrib malas la nak wax tengah-tengah magrib ni nanti Setan pun tolong waxkan sekali hahaha...

Ni la Crystal Wax yang baru beli tadi resultnya not bad RM11.90 je hehe..


Before Wax + Beli door guard

Before Polish + Beli Door Guard

                                                         Apamacam ada berkilat tak? huhu

                                            Step-Step dia mudah saja

  • Mula-Mula Basuh kereta supaya kotar semua hilang hingga bersih
  • Kemudian keringkan kereta terlebih dahulu
  • Selepas tu mulakan mem'Polish'kan kereta anda
  • Biar selama 1-2Jam (Aku 30-40minit jer)
  • Lepastu ambil kain lembut lap semula kesan-kesan Wax tu dan poof! Berkilat!                                            







Hasilnya amat memuaskan hati aku walaupun murah saja harga nya huhu..

Sorry la sebab Gambar tak berapa clear sebab guna Handphone saja.... huhu.. 

3*** aku bagi lol

No comments:

Post a Comment