CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 18, 2011

Nasi Goreng Yang Sodapp!

Semalam lepas ronda-ronda seluruh Taiping tiba-tiba perut dah bunyi kriukk..(Bukan kriuk-kriuk mee sedap tu pulak hehe) maknanya waktu untuk makan la huhu.
 Lepastu gi la makan dekat food court Tesco Taiping(aku memang suka makan kat sini banyak choice) cari-cari apa yang hendak di makan aku pergi la satu stall tu(Stir fry kalau tak salah) 
Aku pun order la nasi Goreng(Memang fav aku walau dimana pun berada hehe) 
Apabila setelah siap diogoreng aku pun pergi la bayar dan ambil.
Nasi Goreng dia unik sebab ada campur macam-macam dalam tu Isi Ketam,Kacang panjang,Sotong dan banyak lagi. 
Sampai sekarang aku masih tak tau apa nama sebenar nasi Goreng ni nak kata nasi Goreng Cina tulis kat banner tu Nasi Goreng Biasa je.

Price RM3.50
Minum pula Coca-Cola je beli kat Tesco lepastu singgah kat Food Court just beli ais je untung sikit. Satu cawan beli kat Food Court RM1.90(kot kalau tak salah) Beli satu botol Coca-Cola besar baru RM2.75 jimat-jimat.. huhu =)

(Macam sebuah cerita pulak dah aku susun ayat) *sorry kalau ayat berteraboq* :P

No comments:

Post a Comment