CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 30, 2011

Tidak Adil Dan Selfish!

OK hari ni kat sekolah cikgu menujukkan slip penilaian satu kepada setiap pelajar untuk mentangatangani dan check jika ada kesilapan. Yang aku tak puas hati ialah markah Agama aku bukannya apa aku rasa Ustaz tanda main-main la hingga aku dapat markah rendah padahal bila aku tanya kawan aku selepas exam habis kami jawab jawapan yang sama dan lagipun jelas2 aku ingat lagi soalan yang diajarkan oleh ustaz.

Aku rasa dissapointed sikit la bukannya apa coz macam tak adil la.. main tanda ikut dan ja... OK takpa aku boleh terima kesalahan aku kalau kertas exam dipulangkan balik kepada setiap pelajar selepas tanda ataupun bincang ini tidak terus masuk markah dalam slip tanpa pengetahuan kami yang sah!. Orang yang tidur dalam kelas pun boleh dapat markah tinggi yang aku terang menerang masih ingat soalan yang dikeluarkan itu pun dapat sikit. 

Aku harap pertengahan tahun ni Kertas Agama dipulangkan balik kepada setiap pelajar selepas ditanda, bukannya apa aku cuma nak tau saja apa kesilapan aku kalau macam ni la terus amik markah masuk slip mana aku nak tau kesilapan aku.

(Aku masih tidak puast hati dengan sikap Ustaz)

Allah Maha Adil Dia mengetahu segala yang berlaku....

No comments:

Post a Comment