CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 24, 2011

Sibuk Dengan Assignment Yang Diberikan Guru

Mulai minggu ini aku akan mula sibuk dengan assignment yang diberikan oleh Guru aku.Aku sudah mula sibuk untuk mengumpul segala maklumat yang diminta oleh guru untuk menyiapkan assigment yang telah diberikan.Aku terpaksa membahagi masa untuk belajar dan mengumpul maklumat.Bukan itu saja aku kena lukis apa yang diminta oleh Guru hingga kekadang tak sempat nak berehat. Ini lah yang aku kena buat tuh.. huhu memenatkan..
Bahan Yang Dicari

Bahan yang dicari tu nampak mudah kan? Tapi sebenarnya tidak juga kerana kita harus print dengan cermat lepastu lekat dia atas paper warna. Yang paling susah bagi aku apabila waktu potong petak-petak tu kena guna Pisau(pisau yang tolak atas bawah tu ape benda nama ntah hehe) lepastu dah la guna pisau kena bagi sama pulak tu sisi dia kena bagi petak betui-betui(tp aku buat senget gak hehe) kalau senget dan tak kemas habislah kena kurang markah urrghh... X_x
Bahan yang Dicari
Bahan-bahan tu terdiri daripada Cawan(kena cari macam-macam jenis cawan di internet),Bunga(Macam-macam jenis yang anda suka) dan Haiwan or Serangga(boleh pilih Ikan Laut ke,Rama-Rama ke terserah la) kalau nak lebih elok lagi kena cari yang unik-unik baru nampak lain sikit dari yang biasa hehe..


fuhh... lega buat masa sekarang ni telah pun selesai buat assignment kemungkinan esok akan ada sambungan lagi kiranya takdak masa la nak relax goyang kaki,minum teh waktu petang tepi jendela haha.. Nanti cuti 1minggu ada kelas kena ganti adoi.. memang btoi-btoi takdak waktu untuk rest la.. pening...  Anyway i try to calm my self..(Sabar-sabar faris... hehe) Toodles! ;)

No comments:

Post a Comment