CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 16, 2011

Nokia 5610 handphone kesayangan Ku...


Aku nak cerita sikit la tentang handphone aku beli ni. Aku beli handphone pada tahun 2008 hingga lah kekal sekarang pada tahun 2011. Handphone ni memang best tak rugi beli tapi handphone suka buat problem padahal aku sayang dia sangat2 huhu.. Yang aku tak boleh sangat dgn problem dia bila memory card cannot detected haihh.. yang mana aku set lagu favourite aku sbgai ringtone terus jadi nokia tune balik frsut betui tapi walauapapun aku tetap sayang phone ni dan harap2 semoga dia cepat sembuh la(ceh ayat jiwang haha). Kalau nak beli handphone baru lain kali pun yang ini tak payah jual hehe.. So sesiapa yang pakai hp NOKIA 5610 ni kalau ada problem ataupun how to solve the problem please tell me yerp ;)

No comments:

Post a Comment