CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 6, 2011

Sebuah Kisah Nasi Lemak Yang......

Salam..
  Aku nak cerita sikit tentang makcik kantin yang bengong/Celaka!
Hari ni seperti biasa la bila waktu rehat aku dengan kawan aku gi beli makan kat kantin.

 Selalunya aku beli kuih bubuh dalam plastic pastu gi makan dekat taman kecil ada kat sekolah tu,tapi hari ni aku teringin nak makan nasi lemak pada waktu rehat tadi, so aku pun gi la beli nasi lemak ngan kawan aku.

 Aku nak nasi lemak dalam 50sen(Tanpa Telur)sebab aku allergic telur pastu aku bagi RM1 makcik tu tak bagi2 balek balance 50sen.. aku pun hairan la. Lepastu aku cakap la kat makcik(yang sial) tu balance saya 50sen mana? saya amik nasi saja takdak telur, lepastu si makcik bodoh cakap nasi ada telur ke takdak telur sama gak RM1(Tak ke celaka makcik ni? dah la cakap kasar la ngan aku!)

 Aku: Saya nak nasi Lemak saja takkan tak boleh kot?! (Tahun lepas boleh)
 Makcik Sial: Sekarang mana dapat harga dalam 50sen! (dia jerekah kat aku balik)
Aku: (dengan hati yang bengang tetapi masih dikawal) Bubuh r telur ka apa ka!! ( aq jerekah balik)

Akhirnya habis la ceritanya. Lepastu makcik sial tu tak puas hati dia gi ckp lak kat makcik yg lagi satu tu 'Budak ni nak nasi lemak 50sen mana boleh'

 Hoi makcik bangang! Aku ada rahsia pengotor hang la aku cuma tak dedahkan lagi patut la kawan aku melayu gi beli makan kat warung cina. Ada ke ayam terjatuh dalam longkang amik basuh balik?! WTF??!!
Hiasa Sahaja

4 comments:

  1. skrg sush nak cari mkcik knten y pembersih...

    ReplyDelete
  2. Eyqa:memang pon tu r banyak pelajar yang sakit perut skang ni..

    ReplyDelete