CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 10, 2011

Mulut Manusia Pandai Putar Belit

Walaupun aku montel tp aku kuat! haha
Orang yang pandai ubah belit cerita nak kena potong bibir dia macam ni agaknya?! haha



  Aku nak cerita pasal sekarang ni orang zaman sekarang ni pandai putar belit fakta kan?.
Sebagai contoh aku nak bagi adalah seperti berikut:

1.Apabila badan kita kurus mereka akan cakap 'tu la dah miskin sangat sampai makan pun tak cukup ke?'

2.Apabila badan kita berisi/gemuk/montel pulak mereka akan cakap 'cuba tengok orang tu makan sampai tak ingat dunia la tu sebab tu la gemuk!'

3.Bila kita senyum mereka akan cakap ' eeuuww tengok pakwe tu nak mengorat aku dah la muka tak hensem sangat'

4. Bila kita tak senyum pulak mereka akan cakap ' tengok orang tu bukan main sombong lagi,ingat bagus sangat la tu'

Ermm setakat ini yang ni je la kot yang aku leh bagi. Hangpa pandai-pandai la meneliti betui-betui apa yang aku sampaikan dekat atas ni yerp.
Renung-Renung kanlah...


No comments:

Post a Comment